#POPWellDone*
Cross-merchandising display Lenor

Lenor cross-merchandising schapdisplay bij Delhaize
Lenor cross-merchandising schapdisplay bij Delhaize

Juli-2023 — Op de afdeling huishoudelijke producten komen de meeste klanten om hun voorraad aan te vullen. Ze concentreren zich op hun taken en letten op de prijs. Het is een heuse uitdaging om ze iets nieuws te laten opmerken en overwegen.

Om de aandacht van de taakgerichte shoppers te trekken en betrokkenheid te creëren, doet Lenor geweldig werk met dit cross-merchandising materiaal waarop hun nieuwe wasverzachter wordt gepresenteerd. Dit display creëert drie functionaliteiten op het winkelschap: extra schapruimte (easy-shelf), cross-merchandising en educatieve messaging.

Door het product op meerdere locaties te presenteren, is de kans het grootst dat het winkelend publiek nieuwe dingen zal opmerken, overwegen en uitproberen.

Goed bezig, Lenor!

Lenor cross-merchandising schapdisplay bij Delhaize



Klik hieronder om meer te weten te komen over cross-merchandising in retail 👇


Hebben de voordelen van display materialen uw interesse gewekt? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.

(*) Net als jij, winkelen wij ook. Onze teams zijn voortdurend op zoek naar de beste instore ideeën en trends. Onder #POPWellDone delen we materialen die onze aandacht trokken.