- Gespot in de winkel - Cross-merchandising easy-shelf Lenor

Juli-2023 — Op de afdeling huishoudelijke producten komen de meeste klanten om hun voorraad aan te vullen. Ze concentreren zich op hun taken en letten op de prijs. Het is een heuse uitdaging om ze iets nieuws te laten opmerken en overwegen.
In de winkel trekken POS-materialen altijd onze aandacht — beroepsmisvorming, zeg maar. Hier delen we onze ontdekkingen en inspiratie.
Om de aandacht van de taakgerichte shoppers te trekken en betrokkenheid te creëren, doet Lenor geweldig werk met dit cross-merchandising materiaal waarop hun nieuwe wasverzachter wordt gepresenteerd. Dit display creëert drie functionaliteiten op het winkelschap: extra schapruimte (easy-shelf), cross-merchandising en educatieve messaging.
Door het product op meerdere locaties te presenteren, is de kans het grootst dat het winkelend publiek nieuwe dingen zal opmerken, overwegen en uitproberen.
Goed bezig, Lenor!

Klik hieronder om meer te weten te komen over cross-merchandising in retail 👇
Hebben de voordelen van displaymaterialen uw interesse gewekt? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.
POS marketing, display & merchandising: Inzicht & inspiratie
We delen regelmatig nuttige bronnen, praktische tips en inzichten over POS-marketing, displays en merchandisingoplossingen voor de retail. Klik onderaan voor inzichten en inspiratie om je in-storeprojecten vandaag nog te optimaliseren.
❯ Inzicht & Inspiratie