Digitaal display materiaal
POS design & 100% maatwerk

De mogelijkheid om producten te zien, aan te raken en te voelen blijft de belangrijkste redenen waarom consumenten ervoor kiezen in fysieke winkels te shoppen. Terwijl de digi­tali­sering van de con­sumptie de ver­wacht­ingen van con­sumenten ver­andert (en hen soms weghoudt), bieden fysieke winkels steeds meer digitale diensten aan om de klanten terug naar hun winkels te lokken.

Klant­gerichte digitale stra­tegie­ën en techno­logieën bieden de fysieke retail (en merken) kansen om klantenkeuze te oriënteren, om te adviseren over product­features, om te helpen verkopen, om het meeste uit de (beperkte) ruimte halen, ...

Een display materiaal met een digitaal beeldscherm of een aanraakscherm, een slim winkelrek, infostand of kiosk, … ons team verwerkt de meest relevante digitale oplossingen in uw display.

  • Verhoogt de aantrekkelijkheid van een assortiment
  • Duidelijkheid stimuleert verkoop
  • Kan het verhaal van een merk uitdragen
  • Adviseert over producteigenschappen
  • Inspireert en trekt de aandacht van winkelbezoekers
  • Vergroot de impact van merken
  • Winkelbelevingen stimuleren merktrouw
Display met digitaal scherm

Display met digitaal beeldscherm

We voorzien uw display met digitale schermen om visuele content, uw reclamespot of uw verkoopargumenten nog aantrekkelijker te communiceren. Content kan manueel of op afstand geüpdatet worden.

Informatiezuil

Infostand

Pilotes realiseert vloerstanden of kiosks voorzien van touch screens tabletten. Voorzien van catalogus applicaties begeleiden ze klanten door uw product- of dienstenaanbod. De applicaties kunnen consumenten in real-time doorverwijzen het online aanbod, dat niet beschikbaar is in het fysieke winkelkanaal.

Ipad zuil

Digitaal informatiezuil

Met de integratie van een iPad verwerkt Pilotes digitale interactie in uw infostand.

Digitaal winkelrek

Interactief winkelrek

We verwerken smart oplossingen in lineaire winkelrekken. Een smart winkelrek biedt een relevante winkelervaring door consumenten te oriënteren in het finale moment van het aankooptraject. Eventueel worden gebruikgegevens gesynchroniseerd met verkoopgegevens.

Meer hierover