Point-of-sale materiaal, 100%-op-maat: Display voor winkeletalages  Uniek, innovatief, verantwoord

Het belangrijkste doel van de winkeletalage is het trekken van de aandacht van voorbijgangers en hen te verleiden om de winkel binnen te stappen.

Via de etalage presenteert een retailer zijn visie op een campagne of event. De etalage moet ons meenemen in een universum en een verhaal dat de marketingpositionering van het merk weerspiegelt.

Verwant artikel > 8 tips voor effectieve winkeletalages
  • Trekt de aandacht van passanten
  • Stimuleert impulsverkoop
  • De etalage is een echt theater: het decor speelt een cruciale rol
  • Storytelling versterkt producten en collecties
  • Eenvoudig aan te passen aan verschillende ruimtes
Kerst etalage

Kerstetalage

Als de feestdagen naderen, komen te etalages tot leven met hun mooiste decoraties

Etalage Valentijnsdag

Etalage Valentijnsdag

Met hun etalages koppelen winkels hun merk aan de positieve emoties van een feestdag

Kerst etalage

Kerstetalage

Elk jaar wedijveren de winkels met creativiteit en vindingrijkheid om de magie van Kerstmis uit te dragen

Pasen etalage

Winkeletalage Pasen

De etalage is een theater met elke keer een andere voorstelling