#POPWellDone* In-line display GilletteLabs

LIn-line display GilletteLabs
In-line display GilletteLabs bij Kruidvat

Juli-2023 — Volgens Gillette begint uw herontdekking van een eersteklas scheerervaring in de winkel. En nu hebben ze iets anders te bieden dan een extra mesje 😉

Om hun nieuwste GilletteLabs te presenteren hebben ze deze opvallende inline displays gemaakt. De categorie scheren voor mannen wordt vaak geassocieerd met een stoer imago, gericht op technologie en innovatie.

Om in deze categorie een sterke 1ste indruk te maken, zijn beide shelf-on-shelf oplossingen ontworpen om te passen op de bestaande winkelstellingen. Ze maken effectief gebruik van de beschikbare ruimte. Een transparante koffertje maakt visuele inspectie van de held mogelijk. Het gebruik van acrylmaterialen met heldere neon groene randen voegt een visueel opvallend contrast toe, dat de monotonie van de rekken doorbreekt.

Interessant genoeg koos Gillette niet voor een vloerdisplay, althans niet in de winkels die we bezochten.

Goed gedaan, Gillette!

In-line display GilletteLabs
In-line display GilletteLabs bij Delhaize (links) & Kruidvat (rechts)

Klik hieronder om meer te lezen over display oplossingen op winkelschappen 👇

Hebben de voordelen van displaymaterialen uw interesse gewekt? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.

(*) Wij bezoeken, net als jij, regelmatig winkels. Maar in plaats van ons te focussen op ons boodschappenlijstje, laten we ons vaker afleiden door opvallende POS-materialen — beroepsdemisvorming, weet je wel. Altijd op zoek naar frisse ideeën, trends en inspiratie, onder #POPWellDone delen we de verhalen die onze aandacht trokken, zozeer soms dat we vergaten waarom we eigenlijk naar de winkel waren gekomen.