- Gespot in de winkel -
Retail winkelschappen, waar grootte telt

Sept-2023 — Ze zeggen dat wat klein is, mooi is! Maar als iets te klein is om opgemerkt te worden, komt geen prins het redden met een kus.
Vergeleken met andere wasverzachters is Lenor FreshAir ultra-geconcentreerd. De kleine verpakking maakt het handiger voor jou en heeft minder impact op het milieu. Maar opgesteld op de winkelschappen tussen de grotere verpakkingsformaten valt het aanbod minder op. Mogelijks zie je het niet, of onderschat je de waarde ervan.
In de winkel trekken POS-materialen altijd onze aandacht — beroepsmisvorming, zeg maar. Hier delen we onze ontdekkingen en inspiratie.
Om dit commercieel probleem aan te pakken, heeft Lenor een slim idee bedacht. Ze maken volledig gebruik van de beschikbare schaphoogte; met een schaptray tilt Lenor haar aanbod op. Dit POS-materiaal bestaat in twee breedtes: twee of vier facings. Door het aantal facings minimaal te verdubbelen valt het aanbod extra op. Als minpunt valt ons de communicatie onderaan op die een sterkere call-to-action zou kunnen bevatten.
Deze slimme en compacte display oplossing zorgt er vast voor dat meer klanten FreshAir opmerken en overwegen.
Goed gedaan, Lenor! #POPWellDone

Klik hieronder om verder te lezen over de oplossingen om winkelschappen in te richten 👇
Ben je geïnteresseerd in het gebruik van displaymaterialen om jouw assortiment in winkels te communiceren? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.