Display oplossing voor apotheken:
Multi-merk, multi-campagne vloerdisplay

#POS #retail #apotheek #cosmetica #gezondheid #recyclage
Mei 2025 — De Laboratoires Gilbert bieden een reeks essentiële merken aan voor de huisapotheek (zoals Physiodose, Marimer, enz.), evenals cosmetische merken op basis van natuurlijke ingrediënten (zoals Laino).
Toen de Gilbert ons benaderde om een wisseldisplay te ontwerpen en te maken dat geschikt is voor meerdere merken en campagnes in apotheken, was hun prioriteit meteen duidelijk: een natuurlijke, zachte en verzorgde uitstraling.
Deze vloerdisplay wordt gebruikt voor opeenvolgende activatiecampagnes en helpt om het aanbod te strutureren over vier niveaus. Gemaakt van natuurlijk hout straalt dit meubel authenticiteit, welzijn en milieubewustzijn uit — volledig in lijn met de identiteit van de Laboratoires Gilbert.
✅ Een frame van licht hout, stevig en strak afgewerkt, dat zich makkelijk laat integreren in de apotheekomgeving
✅ Vier presentatieniveaus, geschikt voor verschillende productformaten (flacons, tubes, doosjes)
✅ Een verwisselbare topkaart om de beelden aan te passen per campagne
✅ Een stabiel en compact ontwerp, afgestemd op de beperkte ruimte van apotheken
En het einde van de levenscyclus, vraagt u zich af? Eén van onze collega’s heeft het al gereserveerd als plantenrek voor thuis. 🌱 Een veelbelovend tweede leven, nietwaar? 🌿
Dank aan team Gilbert voor hun vertrouwen 🙏, en aan ons team voor de creativiteit en het vakmanschap die dit project tot leven hebben gebracht.

Wil je meer weten over displayoplossingen voor apotheken? Klik dan hieronder. 👇
Wij helpen fabrikanten zoals Laboratoires Gilbert bij het creëren en produceren van relevante in-store belevingen. Bespreek je displayprojecten met ons. Neem vandaag nog contact met ons op!