Inzicht in POS marketing


Welkom op onze blog!
Hier delen we nuttige bronnen, tips en algemene opmerkingen
over POS marketing, POS display materiaal en oplossingen voor zichtbaarheid in retail en detailhandel.

 

[] Deze vitrinekast animeert het assortiment e-sigaretten, accessoires en e-liquids van Nhoss. Op een beperkt vloeroppervlak bevat de display een aanzienlijke voorraad: compact, praktisch en functioneel. Uitgevoerd in de opvallende kleuren van het merk en aantrekkelijk voor consumenten.

 

[] Toonbank presentatie voor het nieuwe assortiment kruiden synergiën van Physalis. Een elegante en verfijnde look om klanten voor hoogwaardige natuurlijke supplementen te verleiden. Stevig gemaakt in metaal en hout om de levensduur op de toonbank van apotheken te verlengen.

 

[] Ter gelegenheid van het feestelijk POPAI-gala in Parijs vorige week ontving Pilotes de zilver award in de categorie "technologie en innovatie". De editie 2018 van de POPAI-awards bracht 334 concurrerende materialen samen. De laureaten staan voor creativiteit, innovatie en de beste praktijken (… niet onze woorden). Bekijk hier alle 2018 POPAI-awards winnaars

 

[] We zien u graag op de Marketing at Retail Show in Parijs. . Pilotes zal deelnemen aan de 2018 POPAI Awards-wedstrijd

 

[] Het schap van waar u verkoopt heruitvinden is een efficiënte wijze om de winkelervaring van uw gamma te bevorderen, om aandacht van consumenten te trekken en om ze te helpen bij het nemen van aankoopbeslissingen. Hier is een voorbeeld voor Galler Chocolatier, een muur van kleur en smaak, keurig georganiseerd.

 

[] Nog een installatie van een unieke wachtrij bij Carrefour. Carrefour brengt de 'unieke wachtrij' naar alle hypermarktenmet met een door Pilotes ontworpen, aangepast winkelrek voor de check-out categorie.

Deze website maakt gebruik van profiel cookies om anoniem surfgedrag bij te houden.  Privacyverklaring

Ik begrijp het