Point-of-sale marketing: blijf op de hoogte


Welkom op onze blog!
Hier delen we tips, best-practices en opmerkingen
over point-of-sale materiaal, display, merchandising en commercieel meubilair om winkels uit te rusten.
Point-of-sale marketing wordt hier vanuit een praktische en operationele invalshoek benaderd.

Neuhaus Paasetalage

Neuhaus Paasetalage

[] Ben jij klaar voor een egg-citing paasweekend? 🥚🌸 In de etalage van Neuhaus’ iconische chocoladeboetiek in Galerie de la Reine steelt een paasei van 65 kg de schijnwerpers. Dit verbazingwekkend kunstwerk is met liefde gemaakt en gedecoreerd door de getalenteerde Maîtres Chocolatiers. De limited edition paassets van Neuhaus zijn een ware traktatie voor alle zintuigen! Wat een heerlijke manier om de lente te verwelkomen!

Zo schrijf je een creatieve briefing
                      voor een POS of displaymateriaal

Zo creëer je de ideale briefing voor je POS of displaymateriaal

[] Elk project, of het nu marketing is of niet, moet worden voorbereid. De hoeksteen van elk POS-materiaal, een unieke oplossing, vereist een goede briefing, de noodzakelijke stap aan het begin van het project!

Een goede briefing maken is niet makkelijk, maar door het speelveld voor je POS-partner nauwkeurig af te bakenen, bespaar je tijd, energie en een hoop teleurstellingen.

Lees verder

Neuhaus Valentine's Day window installation

Neuhaus Valentijnsetalage

[] Soms kan 💕 liefde 🩷 een beetje zuur smaken, vind je niet? Of ligt het aan ons? Voor valentijnsdag hadden de meester-chocolatiers van Neuhaus iets anders in gedachten. Ze werkten samen met de Belgische bloemenkok Lieven Lootens om drie heerlijke chocoladeharten te creëren die de delicate smaak van rozen combineren met de zachtheid van chocolade.

En wij waren trots om samen te werken met de uitvinder van de Belgische praline voor hun Valentijnsetalages, een zacht gekleurd arrangement dat het verhaal vertelt van dit culinaire genot, gepresenteerd in een limited edition liefdesbrief. Wie wist dat rozen zo heerlijk smaakten?

9 tips voor succesvolle POS-campagnes

Tips voor succesvolle POS-campagnes

[] Een POS-campagne kan verschillende vormen aannemen. Wat je boodschap of doelen ook zijn, het creëren, ontwikkelen, realiseren en uitrollen van een POS-materiaal vereisen zorgvuldige voorbereiding!

Om je te helpen bij het bedenken en maken van een in-store campagne, hebben we negen praktische tips op een rijtje gezet. Met deze suggesties rol je een campagne uit die relevant en boeiend is.

Lees verder

Pilotes vernieuwt zijn Shop! Eco certificering

Pilotes vernieuwt zijn Shop! Eco certificering

[] Met trots delen wij mee dat Pilotes zijn milieuvriendelijke praktijken heeft bekrachtigd door de SHOP! ECO-certificering te vernieuwen, een label dat we al sinds 2015 mogen dragen. Maar wat betekent dit voor jou als adverteerder?

✅ Je kunt erop vertrouwen dat we echte expertise hebben in eco-design
✅ De norm garandeert dat onze klimaat- en milieustrategieën goed georganiseerd zijn en dat ze voortdurend verbeteren
✅ Ontwikkeld door professionals in de retail branche, SHOP! ECO voldoet aan de behoeften van adverteerders
✅ De standaard vinkt alle vakjes af van je milieu-evaluaties voor partners

Naast deze certificering heeft Pilotes PLV een langdurige strategie van duurzame ontwikkeling en ecodesign. Onze ontwerpers en ingenieurs laten zich leiden door een minimale berekende impact op kimaat en milieu, en een duurzaam levenseinde voor onze producten en oplossingen.

Lees verder

Glorifier for Hendrick’s Gin Flora Adora

#popwelldone
Glorifier voor Hendrick’s Gin Flora Adora

[] Glorifiers zijn ons favoriete type display. Ze showcasen op theatrale wijze de kwaliteiten van een product. Glorifiers bieden kansen tot ongeëvenaarde creativiteit. Je vindt ze meestal in etalages, op een toonbank of achter de bar in horecagelegenheden.

Maar hier is een heerlijke twist — ontworpen als een zeventiende-eeuws stilleven, deze glorifier voor de limited-edition gin Flora Adora van Hendrick's staat op een vloerdisplay in een slijterij. Voor degenen die direct geïnspireerd raken door de botanische ingrediënten, zijn de flessen binnen handbereik. Een kleurrijk en ongewoon ontwerp voor een merk dat het ongewone centraal stelt in zijn waarden.

Klik hieronder voor meer informatie over de verschillende displaystrategieën die merken gebruiken om op te vallen in winkels.

Lees verder

Comptoir des Flasks for La Martiniquaise

La Martiniquaise Comptoir des Flasks

[] En hier is onze nieuwste voor La Martiniquaise — onze Comptoir des Flasks opnieuw uitgevonden, een vrijstaande vloerdisplay gemaakt van 100% natuurlijk PEFC- en FSC-gecertificeerd hout, hetgeen hem een moderne en authentieke charme geeft.

Het meubel is verkrijgbaar in een aantal verschillende configuraties. Afmetingen en vorm zijn ideaal afgemeten zodat het elke kostbare, vrije ruimte in winkels kan veroveren. Het wordt verpakt in twee handzame delen die eenvoudig zonder gereedschap in elkaar klikken, waardoor merchandisers het gemakkelijk kunnen vervoeren en opstellen. Om de impact en het gebruik van grondstoffen te minimaliseren, hebben we de metalen blisterhaken van de oude displays hergebruikt.

Dit project is nog een realisatie van Pilotes. Een project? Een briefing? Een probleem? We houden van een goede uitdaging! Onze POP-specialisten staan klaar, altijd met een praktische en operationele aanpak. Neem vandaag nog contact met ons op.

POS display for Teeling Whiskey

#popwelldone
POS display voor Teeling Whiskey

[] Een display hoeft niet spectaculair te zijn om het goed te doen. Elk point-of-sale-materiaal kan het winkelend publiek aanspreken, zolang het maar de juiste toon aanslaat.

Neem deze: een vat dient als voetstuk — small batch, big flavor, geschilderd in St. Patrick's groen om een gevoel van terroir over te brengen, gemerkt met een opvallend wit logo, een hashtag brengt de community tot leven. En voila, daar is het - authenticiteit, het gouden sterrenstof in elke winkel.

We spotten deze display in een speciaalzaak voor whisky.

Maith thú (*), #POPWellDone (*) Goed gedaan! En het mag je opvallen dat de Ieren "Whiskey" spellen en de Schotten "Whisky".

Epoch Sylvanian Families Gondola

#popwelldone*
Epoch Sylvanian Families Winkelrek

[] Ô kom er eens kijken, Sinterklaas ... Epoch creëert figuurtjes en leuke sets voor kinderen. Met deze opvallende winkelinstallatie voor hypermarkten zorgt de Britse fabrikant ervoor dat Sinterklaas niet voorbij kan lopen aan hun topmerk Sylvanian Families.

Een standaard dubbelzijdige lage Tegometall gondel werd opgesmukt met vrolijke prints op dibond en forex panelen. De ledverlichting geeft de presentatie een levendige dynamiek. De installatie lijkt technisch eenvoudig, de aantrekkingskracht is niet minder indrukwekkend.

Deze vrolijke display verhoogt de verzamelwaarde van Sylvanian Families, en trekt ook de aandacht van de allerkleinste #shopper. Succes gegarandeerd tot lang na het drukke eindejaar!

#popwelldone* Gespot bij Cora, Anderlecht — lekker makkelijk voor de goede Sint tijdens zijn vermoeiende zoektocht naar het ideale geschenk.

VIP Bottle Presenter Veuve-Clicquot

#popwelldone
VIP Bottle Presenter Veuve-Clicquot

[] Een VIP bottle presenter of een parade tool is een soort glorifiër die gebruikt wordt om opwinding te creëren in nachtclubs, restaurants, bars en andere on-trade gelegenheden. Deze display van Veuve-Clicquot is een visueel aantrekkelijk materiaal dat klanten uitnodigt om ten volle te genieten van een Very Very VIP bedieningsritueel. Een bottle presenter is altijd mobiel en LED oplaadbaar, zodat obers de fles theatraal kunnen aanbieden aan de tafel van de klant. Spektakel en content om te delen op sociale media gegarandeerd!

Klik hieronder om meer te lezen over displaying in horecagelegenheden.

Verder lezen

Shelf-on-shelf display voor Jack Daniel's premium Amerikaanse whiskeys assortiment

#popwelldone
Jack Daniel's shelf-on-shelf

[] Het assortiment premium Amerikaanse whisky's van Jack Daniel's op de winkelschappen van supermarkten bestaat uit een selectie van vijf varianten, die blijk geven van vakmanschap bij het balanceren van recepten en het beoordelen van de rijpheid en complexiteit van de eikenhouten vaten.

Dit exquise assortiment wordt perfect vervolledigd met dit premium shelf-on-shelf display materiaal gemaakt van een mix van robuust metaal, authentiek eikenhout en hoogwaardige bedrukking.

PILOTES werkt samen met EcoTree om een koolstofbijdrage te leveren

PILOTES werkt samen met EcoTree om een koolstofbijdrage te leveren

[] Wist u dat bossen na de oceanen het grootste koolstofreservoir zijn? Het afval dat ontstaat door onze activiteiten is al lang onze bekommernis. Maar hoe zit het met het afval dat we niet kunnen vermijden of verminderen? Als onderdeel van onze klimaatstrategie om onze ecologische voetafdruk te verkleinen en bij te dragen tot CO2-neutraliteit, hebben we besloten om onze onvermijdelijke uitstoot te compenseren.

Omdat bossen een waardevolle koolstofput zijn en hout een materiaal is dat ons na aan het hart ligt, hebben we er dit jaar voor gekozen om samen met onze partner EcoTree 3.800 bomen te planten en duurzaam te beheren in de bossen van Bretagne.

Klik hieronder om meer te lezen over onze strategieën voor verantwoordelijk ondernemen.

Verder lezen

Impuls display bij Pathé Cinémas

Impuls display bij Pathé Cinémas

[] Voor de presentatie van het impulsgevoelige snoepassortiment gaf Pathé Cinémas ons de opdracht om specifieke display materialen te ontwerpen en te maken.

Klik hieronder om meer te lezen over dit project.

Verder Lezen

Toonbankdisplay voor fijne vleeswaren Teyssier

Toonbankdisplay voor Teyssier fijne vleeswaren

[] Om het aanbod droge worsten van Teyssier te presenteren bij slagers, delicatessenwinkels en traiteurs, hebben we een reeks toonbankdisplay materialen gecreëerd.

Elke display is zorgvuldig ontworpen om een sfeer van authenticiteit uit te stralen, samen met de toewijding en passie die Teyssier Salaisons sinds haar oprichting in 1871 kenmerkt.

Verder lezen

In-store installatie Barbie Dreamhouse

#popwelldone
Oh, wauw, Barbie!💖

[] Barbie's point-of-sale marketing staat in vuur en vlam!🔥 In de competitie voor de meest verbluffende winkelinstallatie gaat Barbie helemaal los. En het is een lust voor het oog, vind je niet?

Het gaat niet alleen om de omvang (we schatten zo'n 10 bij 10 meter); de explosie van kleuren en licht, de setting, de casting, de aandacht voor detail ✨ Een wonderland dat niet alleen de allerkleintjes in verrukking brengt, want wat is er mooier dan je kindertijd herleven in een levensgroot Dreamhouse? 💫

Barbie Dreams komen tot leven bij Cora, Brussel. In dit tijdperk van zuinigheid stemt deze theatralisatie ons vrolijk! 🌟 #POPWellDone, Barbie!

Zo stimuleren retail en merk tot onmiddelijke actie

Zo overtuigen retail en merk tot onmiddelijke actie

[] Aan iedereen die verkoopt of adviseert, laat meesterverleider Dr. Robert Cialdini zien hoe beïnvloeding werkt. Zijn zeven principes zijn krachtige technieken voor retail en merk die shoppers willen verleiden tot onmiddellijke beslissingen, en actie!

Aan de hand van voorbeelden van permanente POS display materialen illustreert dit artikel de kunst van het overtuigen in winkels.

Verder lezen

On-shelf frame for TUC, 100% adaptable in height and width

#popwelldone
Het schap der verleiding
in de wachtrij

[] Retailbedrijven lijken de enkelvoudige of single-line wachtrij te omarmen, de laatste kans op een spontane of latente aankoop. Maar de beleving van deze categorie vereist een doordachte lay-out en specifieke display materialen.

Bij de specialist in woondecoratie Maisons du Monde zagen we een uitstekend voorbeeld. Klik hieronder om meer te weten te komen.

Verder lezen

Schapkader voor TUC, 100% aanpasbaar in hoogte en breedte

Zichtbaarheid op het winkelschap:
omkader uw aanbod om op te vallen

[] Team Pilotes gelooft dat de strijd om aandacht in winkels een nulsomspel is. Winkelbezoekers hebben een voorkeur voor merken die als eerste hun aandacht trekken. Daarom moet elk POS-materiaal disruptief zijn. Om de monotonie van de winkelschappen te doorbreken, hebben we dit schapframe ontwikkeld. Het is 100% aanpasbaar in hoogte en breedte.

Klik hieronder om te lezen waarom deze krachtige instore communicatie niet teleurstelt. Verder lezen

How to show your product next to the problem?

#popwelldone
Hoe uw product naast het probleem plaatsen?

[] Deze dispenser voor de billendoekjes Aqua Harmonie is bevestigd aan het winkelschap voor babymelk.  

Wij vinden het een goed idee is om een product strategisch te plaatsen in de buurt van het probleem dat het aanpakt.  

Klik hieronder om te lezen waarom.

Lees verder

Winkelschappen, waar grootte telt

#popwelldone
Winkelschappen, waar grootte telt

[] Ze zeggen dat wat klein is, mooi is! Maar als iets te klein is om op te vallen, komt geen prins het redden met een kus. Lenor heeft een slim idee bedacht om de zichtbaarheid van haar kleinverpakte, ultra-geconcentreerde wasverzachters op de winkelschappen te vergroten.

Verder lezen

Neuhaus Chocolate Coctails etalage display

Neuhaus Chocolate Cocktails

[] Likeurpralines! Of je er nu van houdt of niet, de mix van alcohol en chocolade is een overheerlijke combinatie die onze zoetste smaakpapillen streelt. In samenwerking met de bekende Belgische mixologenfamilie Van Ongevalle vindt Neuhaus deze specialiteit opnieuw uit: Gin Provence, Vodka Rosie, Rum Clarita, Whisky Midnight en onze favoriet, Saké Sunrise.

We hadden de eer om met het team van Neuhaus samen te werken om deze Chocolate Cocktails tot leven te brengen in de winkeletalages. Omdat de verhalen die we horen de smaken die we proeven beïnvloeden, spiegelen de vijf giant cocktails op subtiele wijze de exquise recepten die ze vertegenwoordigen.

Klik hieronder om meer te lezen over etalage display.

Verder lezen

Winkelrek huismerk make-up bij Kruidvat

#popwelldone
Scharnierend prijskaartrail

[] Voor haar huismerk make-up kiest Kruidvat ervoor om de nadruk te leggen op haar voordelige prijzen. Klinkt logisch, toch? Maar hoe zit het met de barcodes op het schapprofiel die nodig zijn voor een vlotte herbevoorrading?

Lees verder

Koopgedrag in de winkel, de sleutel tot in-store marketing

Koopgedrag, de schakel tot relevante in-store marketing

[] Heb je je ooit afgevraagd wat er in het hoofd van een klant omgaat als ze jouw product in een winkel kopen? Volgen ze een routine, kopen ze impulsief of hebben ze meer tijd nodig om na te denken voordat ze de aankoop doen? Het begrijpen van de daad van het aankopen kan helpen bij het creëren van relevante point-of-sale marketing.

In dit artikel onderzoeken we wat er werkelijk in de winkel gebeurt en hoe klanten omgaan met het aanbod.

Lees verder

Schapaankleding chocoladeafdelin

Schapaankleding chocoladeafdeling

[] Hou je van pure chocolade met vanillevulling of melkchocolade met hazelnoot? Sommige hypermarkten spelen het spel van de grote aantallen; ze bieden een keuze van wel 300 verschillende soorten chocolade ...

Lees verder

Degustatie display Brown-Forman Whisky

Degustatie display Brown-Forman

[] Wenst u de juiste scene te zetten voor uw degustaties? Doe zoals Brown-Forman met onze sommelier display! Gemakkelijk mee te nemen, snel geïnstalleerd, een echt hulpmiddel om uw keuzeaanbod theatraal te presenteren, ...

Lees verder

Gondelhoofd Kusmi Thee — 100% verpakkingsvrij

Gondelhoofd Kusmi Thee
100% verpakkingsvrij

[] Speciaalzaken zijn altijd dé plek geweest waar je terecht kon voor verpakkingsvrije boodschappen. Vandaag vindt er een transformatie plaats in uw kruidenierswinkel ...

Lees verder

Hilti Power Tools Winkelrekken

Hilti Power Tools Winkelschap

[] Als je voor een keuze in een winkel staat, voel je soms meer dan normale stress om de juiste beslissing te nemen, bijvoorbeeld bij het kopen van elektrisch gereedschap, ...

Lees verder

Lenor cross-merchandising

#popwelldone
Lenor cross-merchandising

[] Op de afdeling huishoudelijke producten komen de meeste klanten om hun voorraad aan te vullen. Ze concentreren zich op hun taken ...

Lees verder

Zoek het verschil!

Zoek het verschil!

[] Oké, dat is eenvoudig, want dit display is ook verplaatst. ⬅️ de foto links is genomen in 2014 en ➡️ de foto rechts is gisteren genomen! ...


Lees verder

GilletteLabs inline display

#popwelldone
GilletteLabs in-line display

[] Volgens Gillette begint uw herontdekking van een eersteklas scheerervaring in de winkel. En nu hebben ze iets anders te bieden dan een extra mesje 😉 ...

Lees verder

Wat is de impact van muziek in winkels?

Muziek in supermarkten — maar voor welk resultaat?

[] Rihanna, Abba of Metallica? Welke muziek hoor jij het liefst in de supermarkt? ...

Lees verder

Specifiek kruidenrek voor Ducros

Specifiek winkelrek voor fijne kruiden Ducros

[] Met +400 facings 😱 is dit aangepaste rek voor kruidenierswinkels als de Formule 1 van merchandising. ...

Verder lezen

Retail gamification

#popwelldone
Block Merchandising

[] Deze foto vat de essentie van instore marketing: val op en je wint 😉 Zwitsal claimt leiderschap in de categorie ...

Verder lezen

Wisseldisplay voor Orifarm Healthcar

Wisseldisplay voor Orifarm Healthcare

[] De apotheek is een bestemming waar professionals van de gezondheidszorg onpartijdig advies geven aan patiënten en bezoekers ...

Verder lezen

Podcast met CEO Ahold Delhaize

[] "In essentie geeft de supermarkt het gevoel van een warm welkom, is schoon, opgeruimd, duidelijk en overzichtelijk, waar klanten redelijk efficiënt hun boodschappen kunnen doen en gemakkelijk hun spulletjes kunnen vinden ... " C-Level podcast biedt een boeiend gesprek met Wouter Kolk, CEO van Ahold Delhaize, waarin hij uitgebreid ingaat op de ideale supermarkt, assortiment en hoe consumenten helpen bij het nemen van betere beslissingen.

Naar de Podcast

Retail gamification

#popwelldone
Retail Gamification

[] In de nieuwe Douglas schoonheidswinkel in Düsseldorf krijgen alle klanten die een bedrag van 69 eur besteden een muntje voor deze grijpautomaat, waarmee ze miniatuur beauty items kunnen winnen. Dit maakt het winkelen bij Douglas nog leuker. Het is een uitstekend voorbeeld van retail gamification dat fun en nieuwsgierigheid combineert. Altijd een winnend duo!

De wetenschap achter hoe supermarkten ons verleiden

De wetenschap achter hoe supermarkten ons verleiden

[] Waarom kies je in de winkel voor het (te) dure product en ben je daar toch blij mee? Het is de schuld van het lelijke eendje én van jouw feilbare brein. ‘Als je de keuze hebt uit drie opties, dan moeten je alarmbellen afgaan.’ Gedragseconoom Mathias Celis neemt ons in dit artikel van De Morgen mee in de wereld van 'decoy' en 'nudging', oftewel lokaas en zachte duwtjes in de goede (of foute?) richting.

Lees verder

Floorstanding Display Unit Uriage Sun Care

#popwelldone
Vloerdisplay Uriage

[] Bent u klaar voor uw jaarlijkse jacht op de beste zonnecrème 😎🌞 ? Met zonniger weer in het verschiet zetten de merken zich al schrap om uw aandacht te trekken ...

Lees verder

Sephora Collectie Bad & Body

Sephora Collectie Bad & Body

[] We hebben het al een biljoen keer gehoor. WAUW ons! 😮 Wij hebben echter ontdekt dat de ware sleutel tot succes in zelfbediening retail heel eenvoudig is ...

Verder lezen

EU pakt greenwashing aan

Europa bindt de strijd aan tegen greenwashing

[] Hebt u al gehoord van de EU-maatregelen tegen greenwashing? Pioniers in ecodesign sinds 2011, ...

Verder Lezen

Floor-standing display unit Thalgo

Duurzame POS-campagnes voor Thalgo

[] Vraagt u zich af of metalen displays milieuvriendelijk zijn? 🤔 Ons antwoord is JA! ...

Verder lezen

Trends Talk met retail expert Gino Van Ossel

[VIDEO] Trends Talk met retail expert Gino Van Ossel

[] In dit interview heeft Trends Talk het over uw boodschappen met expert Gino Van Ossel, professor aan de Vlerick Business School. Fijn om met meer diepgang zijn visie te mogen horen - deskundige inzichten over food retail, voorbij de waan van de dag. Bekijk het volledige interview hier 👇

Naar Trends Talk

Shop! Le Salon 2023

Shop! Le Salon 2023

[] De Marketing at Retail Show heeft een nieuwe naam: SHOP! le Salon 🎉

📅 Noteer uw agenda voor 4-6 april 2023, in Parijs - Porte de Versailles!

🛍️ Dit is HET evenement voor al uw marketingoplossingen om uw merk te laten schitteren op het verkooppunt.

👉 Mis dit nieuwe evenement niet dat uitzonderlijk belooft te worden! Klik onderaan om uw gratis tickets te reserveren.

Naar Shop! Le Salon 2023

Vitrinekast CBD High Society

Vitrinekast CBD High Society

[] High Society, producent van hoogwaardige CBD, was op zoek naar een kwalitatieve, strakke en lifestyle vitrinekast ...

Lees verder

Zo verlicht je de keuzestress voor klanten

Zo verlicht je de keuzestress voor klanten

[] Hou je van boterwafels of bokkenpootjes? Mergpijpjes of speculaasjes, of toch eerder gezond? Perrier, San Pellegrino of Spa, intens of licht bruisend? Een last-minute vakantie nu? Er is zongarantie op honderd-en-een stranden! Kunnen zij die weten wat ze zoeken snel hun keuze vinden? Anderen willen niet altijd op zoektocht, want dan lonkt keuzestress. Over het probleem van teveel keuze in fysieke winkels en enkele handigheden die keuze comfortabel en intuïtief maken voor shoppers.

Lees verder

Vloerdisplay SMEG

Vloerdisplay SMEG

[] Terwijl we winkelen stimuleert niets onze visuele cortex beter dan licht. Plus, licht klikt de ogen op een elegante manier. Dubbele winst voor deze vloerdisplay voor klein electro van het Italiaanse merk SMEG. We hebben deze display gemaakt met een combinatie van 100% natuurlijk en thermisch gecoat hout. Dat laatste geeft het display een stijlvolle ultraglans afwerking. Tot slot is het uitgerust met een verlicht logo en LED-rails die onder de schappen zijn ingebouwd, om de aandacht van kopers op de meest elegante manier te trekken.

Zo winnen merken de race om de aandacht van shoppers

Zo winnen merken de race om de aandacht van shoppers

[] Het verkooppunt geeft adverteerders toegang tot consumenten wanneer die blijk geven van commerciële intenties. De winkelbezoekers komen ook naar de winkel om iets unieks te beleven en ideeën op te doen. Of ze willen geïnspireerd en geadviseerd worden. Wat kunnen shopper marketeers doen om ervoor te zorgen dat de winkelende toeschouwers geprikkeld worden? En hoe houden ze hun aandacht vast? Wat kunnen ze leren uit de opkomst van de aandachtseconomie?

Lees verder

Floor-standing display unit Only You

Vloerdisplay Only You Nagellak

[] Vloerdisplays zijn het Zwitserse mes onder de POS materialen. Hun voordelen, vraag je? Ze zijn vrijstaand ...

Lees verder